Inteligentna platforma analizy wideo dla e-commerce
Vyrill to platforma inteligencji wideo, która ma na celu wzmocnienie strategii marketingowych firm e-commerce. Skupia się na analizie treści generowanych przez użytkowników (UGC), dostarczając markom cennych informacji na temat zachowań i nastrojów konsumentów. Platforma umożliwia odkrywanie, analizowanie i promowanie UGC, co przyczynia się do zwiększenia zaangażowania, konwersji oraz sprzedaży w e-commerce.
Dodatkowo, Vyrill pozwala markom na kategoryzację treści według nastroju, bezpieczeństwa marki, demografii, zaangażowania, tematów, scen, regionu oraz typu twórcy. Umożliwia również uruchamianie zaawansowanych kampanii marketingowych oraz licencjonowanie filmów generowanych przez klientów w różnych platformach e-commerce i kanałach społecznościowych. Dzięki aplikacji 'In-Video' klienci mogą łatwo wyszukiwać cechy produktów i kluczowe informacje w filmach, co przyspiesza decyzje zakupowe.





